Isnin, 14 November 2011

inginku menjadi sahabatmu . .

inginku memegang tanganmu
supaya kau tak terlepas dari ku

inginku selalu ada di sisimu
supaya orang lain tak mengambilmu dariku

inginku membuatmu gembira
supaya kau tak fikirkan masalahmu

inginku menemaimu saat kau bersedih
supaya kau tahu aku ambil berat

inginku selalu ada untukmu
supaya kau tahu , kau tak sendiri 

inginku menjadi sahabatmu sampai selama-lamanya
supaya kita sama-sama tempuhi rintangan hidup kita

tapi, sekarang semuanya tinggal kenangan
kenangan yang sudah berlalu pergi

sekarang semuanya berubah
seperti tidak mengenal diri ini

sekarang kau jauh di sisi orang lain
aku sendiri di sini menantimu

sekarang pegangan tangan 
kita terlepas jauh

sekarang kau lebih gembira
aku di sini turut gembira untukmu

walaupun kita tak seperti yang dulu , 
aku akan selalu mengingatimu 

walaupun kau jauh dari aku
aku akan sentiasa memerhatikanmu

walaupun aku ingin cari sahabat baru
namun tak aku ke temui orang seperti kau

aku akan selalu ingat akan persahabat kita 
dan takkan pernah lupa kau . .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...