Khamis, 10 November 2011

perasaan ini . .

kehadirannya dalam hidupku membawa erti tentang cinta , yang selama nie sia m'anggap cinta itu merosakkan diri seseorg tapi sia silap. cinta itu membawa erti dalam kehidupan seseorg, dia buat sia mengenal cinta yang selama ini cinta tak penting dalam hidup sia.

sia selalu cuba tuk menahan perasaan ini tapi sia gagal menahannya, sia jatuh bila menatap matanya dengan kata-katanya yang boleh membuat orang jatuh hati kepadanya. 

tanpa sia sedari dia pun suka kat sia , terkejut bila sia dengar bhwa dia pun ada perasaan sama sia. semasa sia dengar dia cakap camtu sia happy sekali kerna sia pun ada perasaan sama dia. mmg betul apa orang cakap hanya pandang boleh jatuh ke hati . 

dulu sia selalu tingu-tingu dia, sampaikan dia perasaan yang sia sukakan dia. masa tu sia belum ada perasaan pun sama dia tapi dia selalu buat something yg lucu yang suka kasih keringkan orang. dari situlah sia mula sukakan dia. 

kami selalu lawan mata. selama ini sia tak pernah kalah kalau lawan mata sama orang tapi bila sia lawan mata sama dia, sia pula yang kalah . sampaikan sia tak boleh menatap mata. bila sia tingu matanya, hati sia sedih kerna matanya mampu menceritakan kehidupannya.

bila sia lihat dia, dia tak pernah bersedih, dia selalu happy dengan kehidupannya. sia teringin sekali seperti camtu yang sentiasa happy biarpun ada masalah di sekeliling sia tapi sia tak boleh macam tu, bila ada masalah air mata sia akan mengalir membasahi chin sia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...