Ahad, 18 Disember 2011

cinta, cinta, cinta . .

cinta, cinta, cinta . .
cinta itu manis bila masih bersama
ianya akan berubah menjadi tidak manis lagi 
bila ianya tidak bermakna . .

cinta, cinta, cinta. .
dapat mengenal cinta dan dapat mengenal erti sabar
biarpun kau tinggalkan aku sendirian aku tetap akan setia menantimu
aku akan menunggumu. .

cinta, cinta, cinta . .
cinta yang tak pernah di restui oleh ibubapa
taraf dan agama menjadi halangan
mana yang harusku pilih cinta atau ibubapa ??

cinta, cinta, cinta . .
datang orang ketiga tuk mencuri hati ini
tak inginku menerimanya
dia berbeza sama orang yang aku tunggu. .

cinta, cinta, cinta . .
aku akan tetap menunggumu
biarlah apa orang cakap yang bukan-bukan
kerna ianya bukan betul. . 

cinta, cinta, cinta . .
jika bukan kau yang tuhan tentukan tuk aku
aku akan pasrah dan terjadi seperti tuhan kehendaki . .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...