Ahad, 21 Ogos 2011

yang mana harus ku pilih

              di saat saya berjalan di dalam gelap,
       saya sering jatuh,tergelincir, dan terhantuk,
     kerna saya tidak menemui cahaya 
        untuk membantu ku mencari jalan keluar,
                                                                                                                                                                                                         
           saya mula takut tuk berjalan sendiri,
     hinggakan saya sanggup duduk di dalam gelap,
   fikiran saya mula bermain bermacam-macam,
    hingga kan saya sangat takut tuk melangkah keluar,

     saya mula menangis, risau kan hidup,
        yang tak pernah berkesudahannya,
 
    hati mula sayu,memikirkan apa yang akan datang,
      hinggakan tidak dapat berjalan dengan tegak,
       
     ingin mencari ketenangan hidup,
       tapi tidak dapat ku temui,
   yang ku temui kedukaan

    aku mula sedar akan kesilapan yang dulu,
 ingin ku perbaiki kesalahan yang lalu,
     tuk membuktikan bahawa saya tidak seperti yang dulu,
     
     sayang sekali, saya kerap kali gagal ,
  saya tidak dapat buat apa-apa lagi,
    saya pasrah akan ketentuan mu ya tuhan.

  saya mula bangkit tuk berjalan dalam gelap,
   saya yakin, bahawa saya tidak sendiri,
      tuhan selalu ada di sisi ku tuk membimbingku ,

   hinggalah cahaya yang ku cari tu ku temui.
       
          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...